Och alla som älskar mig får lära sig att vänta, mitt plan är att vänta

För att jag tänker fortsätta att ta bilder på, för er, helt irrelevanta detaljer. För att jag uppenbarligen är helt värdelös på att gå och lägga mig fastän jag borde. För att jag kan stå och stirra på min spegelbild eller på en vägg utan att se och sen upptäcka att mina fötter gör ont. För att jag just flyttat ut från mitt rum och hus och kanske var det förevigt men det vet man väl aldrig egentligen. För att jag snart flyttar till andra sidan jordklotet och det tycks som att världens väggar kommer närmre när jag blundar. För att jag är för pigg för att vara trött och ligger halvt utanför sängen för att nå tangentbordet. För att jag vill strunta i vad alla andra tycker och vara ödmjuk på samma gång men egentligen kan man nog aldrig bli allt på samma gång och vad menar de när de säger 'Som alla andra' för ingen är den andra lik.
-
Rubriklåt (Och inte fan går texten så egentligen men jag ändrar bäst jag vill för ingen kan ju stoppa mig. Revolt.)
Palace & Main- Kent

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0