Struggling with the parameters and the basic construction of my feet

-
Vet inte riktigt vad jag fotade men himlen blev blå och ljusen är många.
-
Humöret när man hinner med bussen fast man inte tror det: HÄR UPPE. Humöret när man missar bussen fast man tror att man ska hinna: HÄR NERE. Har upplevt båda idag.
-
Torsdagskvällen börjar snart men jag ser mer emot morgondagen. Ett lov fyllt av äta-vad-jag-vill-när-jag-vill som resulterar i viktnedgång trots att motsatsen vore logisk. Klagar inte och dricker för mycket kaffe. Fryser om benen och mattegudarna är emot mig. Nu tar du tag i något, för en gångs skull! Knappast.
-
Rubriklåt (Dum-i-huvet-musik som funkar ibland och tack min vän för uppochnerlistor.):
An argument with myself- Jens Lekman

Leave a comment
By: Greta

Äta vad du vill..det låter bra!

Tagga kvällen, jappjapp.

2012-01-13 @ 07:43:28
URL: http://madeofthis.devote.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0