Vi läser hundra år av ensamhet

Mixad blandning från resan. Nederst ser ni en av mina favoriter bland strykarhundarna (fast denna har faktiskt ägare), han heter Boh. Tror jag. Väldigt trevlig och väldigt stor.
-
Idag är det sista dagen. Idag är dagen då gamen sa att vi kommer att dö. Jag citerar disney-filmer och borde gå och avnjuta sista sommartimmarna. Absurd känsla, det där. Att veta att Jaha, idag är det sista sommardagen då. Från lånad tid. Som om det inte är på riktigt, som om man befinner sig i en annan värld, annan tid.
-
Ikväll, båten som tar oss till bilen som tar oss till flyget som tar oss till landet fjärran. Även kallat mitt nya hem för den närmsta tiden. Jag säger väl som alla som frågat hur det känns gärna fyllt i åt mig när jag stått tyst: Spännande.
-
Rubriklåt:
Isarna- Säkert!

Leave a comment
By: Rebecka

Lycka till med livet där borta

2012-01-26 @ 11:51:42
URL: http://rerebecka.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0