När du tystnar ett tag, det är när du tittar på mig, jag måste tänka mig för

 
Hej söndag, vad mulen och grå du är. Men desto bättre var lördagen, i stugan med finaste fåntrattar, studsmattor och pilgrimsvandringar och egenkonstruerade tält och dunkadunka-musik och sand överallt och snubbla på stenar och falla i armar och hitta tillbaka när långsamt är bäst, skrattar du så skrattar jag. Griniga gamlingar utan hyfs och för lite sömn, limpamackor och te och Inception. Bilderna är förresten Siris. Snodde dem, gjorde jag. 
-
Nu ska jag kasta mig i soffan och Svensson-livet och skratta åt Solsidan-repriser. Den här sommaren behöver väl aldrig ta slut?
-
Rubriklåt: 
Vara vänner- Jakob Hellman

Leave a comment
By: Louise Runsten

Du tar helt underbara bilder!! Måste hitta tillbaka hit igen :)

2012-07-28 @ 09:37:34
URL: http://bargainhunter.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0