We should have had that dance, cause no one really liked us, we should have gone to France

 
Hej, hej, hallå. Har ju så mycket för mig trots att jag inte riktigt kommer ihåg vad, men bloggen hamnar då på sidan av i lediga tider som dessa. I måndags var jag hur som helst ute i Hissjö hos min kära vän Siri, och vi kröp in i hästhagen för att få riktigt känna på lantluften. Tror till och med Siri kom över lite av sin rädsla för Kungen, det ni. Kungen equals hästen, förstås. Rätt stygg häst, det där. 
-
Imorgon bitti tar jag åter mitt pick och pack och drar härifrån, denna gång siktar jag mot Skellefteå och Trästocks. Det blir fett. Astaggad på tält och festivalliv, ljusa nätter och hög musik. Party. 
-
Rubriklåt: 
We should go to France- Urban Cone

Leave a comment
By: ärtan

haha, det är lite snarlikt faktiskt!

2012-07-19 @ 20:02:00
URL: http://rerebecka.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0