And I don't ever wanna grow up, I wanna keep it going

Tre kvällar i rad och inte en lugn minut. Poolparty utan dess like och lyx är standard nu. Sova kan man väl göra sen och hur många kan dansa på ett bord innan det går sönder. Nog visar vi alla hur det är att ha kul och låt det aldrig bli måndag igen. Visa hud blir aldrig naket när man är i vatten och musiken dunkar tills himlen åter gryr. Trötta ögon och städa till resterna av spellistorna alla kan utantill nu och The party never ends, vi vet hur man styr, det är här och nu som gäller alltid. Hemligheter och blickar som dödar, jag vet att du vet att jag vet, och så visste alla ändå. Vi sa väl hejdå tillslut, och kanske var det lika bra. Det är såhär det ska va, tänkte jag, och gick hem i ösregnet. Plötsligt var det söndag igen.
-
Jag undrar om min ringsignal är densamma än eller om numret är raderat för längesen.
-
Rubriklåt (Det liknar en tradition nu och idag lyssnar jag bara på Kent för att vila öronen.):
Hangover- Taio Cruz

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0