But when they're parking their cars on your chest, you've still got a view of the summer sky

Onsdag och solen har nått Ningbo! Idag var det vår på alla vis i staden jag nu kallar hemma, och när solen värmer bar hud på gröna gräsmattor är det lätt att glömma bort att det bara är mars. Jag och Johanna tog bussen till stadskärnan och käkade middag på Pizza hut, för att sedan spendera resten av kvällen på Starbucks. Älska Starbucks, det är mitt andra hem här. Skolarbete, mat och skvaller, och blå himmel på det = Bra dag!
-
Rubriklåt (Det här bandet får mig alltid på så fruktansvärt bra humör, och snart släpper de nytt! Om ni bor i Stockholm, passa på att se dem live den sista mars, säger jag bara.) :
Know your onion! - The Shins

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0