Please don't be so naive, don't wait until your heart bleeds

Bra att jag bloggar ofta och sånt va. Alltid trevligt med nya följare på bloglovin dock, blir glad i hjärtat. Av någon anledning halade jag inte upp kameran en enda gång under helgen, men jag har blivit lovad bilder från någon som gjorde det. Så det kommer, det kommer. Om ni undrade, alltså.
-
Fruktansvärt trött, dessa dagar, men på bättre humör tror jag. Lyssnar på gammal musik och ser om gamla filmer. Ibland, när resten av livet förändras så drastiskt, kliver jag enkelt ner i välkända skor så fort jag är ensam. Lustigt, det där. Balans, har jag hört att det kallas, men jag vet inte. Jag är nog ganska svart och vit. Upp och ner. Bak och fram. Fram och tillbaka. Eller bara impulsiv.
-
Rubriklåt:
Fall for anything- The Script

Leave a comment
By: A

Bättre humör gillas, va. Skönt!

2012-03-19 @ 18:31:06
URL: http://omvintern.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0