You don't know how you met me, you don't know why, but you can't turn around and say good-bye

Lördag och idag bor jag i min morgonrock. Fin, fin natt med underbart folk. En tom lägenhet på sjunde våningen, hög musik och Mcdonalds mitt i natten. Bara ben och klackarna i taket, och morgon med tv-spel och språk-kaos i huvudet. Jag har så många bilder men hur spännande är de för omvärlden, och att min kamera överlever är ju ett under i sig men jag kan inte låta bli att älska dessa helger.
-
Invigde min jacuzzi idag. Den. Äger. Just nu är banne mig allting på topp liksom!
-
Rubriklåt (Nostalgin bubblade i hela mig när denna låt strömmade ur högtalarna imorse. Min musiksmak ägde när jag var nio. Och jag var visst inte den enda som hittade på egen text när engelskan svek mig.):
Follow me - Uncle Cracker

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0