And I'm a goddamn coward, but then again so are you

Nu så. Nu ska bloggen funka ordentligt, har de sagt. Jag litar inte på någon men hoppas kan man väl. Allting hamnar som på efterkälken nu men i lördags firade vi en fin vän som fyllde sjutton ringa år. Gammal osv. Grattis igen, gullunge. Detta innebar också tårtbak för min (och Axels) del, ett mästerverk, om ni frågar mig. God var den också, fast mest snygg nästan. Plus alla underbara människor jag sett alldeles för lite som hjälpte till att äta upp den! Ett charmigt gäng, snygga om vi vill fast inte så mycket på dessa bilder.
-
Nu om dagarna grillas vi mest här i Kina av exams och stekande sol.
-
Rubriklåt:
The lion's roar- First Aid Kid

Leave a comment
By: ledsen kille

det smärtar att jag inte syns, är jag så ful...?

2012-05-13 @ 15:45:44



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0