At night, when structure goes away

Städar. Efter en helg som denna är rummet fyllt med locktänger, tomma pizza-kartonger, kläder som prövats och slängts undan, sminkborstar och antalet prylar som jag tvekar på faktiskt är mina. Plus diverse oupppackade väskor sedan Sverigetrippen. B-ruden bredvid mig på bilden har jag väl spenderat de flesta timmar ihop med dessa lediga dygn, natt som dag. Snygga vi är osv!
-
Nu syns väl inte det så bra på just den här bilden, men när jag var tillbaka i Svea-land spenderade jag cirkus tre och en halv timme och tvåtusen kronor (tack pappa) på klippning, toning och slingor hos frissan! Så nu är jag lite blondare igen, lite närmare det medfödda orginalet. Me gusta!
-
Rubriklåt:
Die here on your floor- Al, Marc & Sandy

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0