But you treat me like a stranger and that feels so rough

Frågor jag ställer mig själv såhär på torsdagskvällen: Varför har alla jag känner i Umeå plötsligt börjat referera till balkongen som "ballen" eller "ballis"? Varför kommer jag med största möjliga sannorlikhet haka på denna fåniga trend om jag inte passar mig? Varför sitter jag och tittar på fåniga youtube-klipp på golvet i mina föräldrars sovrum istället för att göra något produktivt som typ rädda planeten eller skicka in försenade sommarjobbs-ansökningar? Aah, så många frågor. Torsdagsfilosofier, tycker jag om att kalla dem.
-
Nått rätt fånigt men ändå fräsigt, som vore ballt (ser ni, ser ni, ett step till och jag kommer tala om för ett att jag (inte) gassade på ballen i eftermiddag för det var (inte) sol!) att återskapa en dag:
-
-
Rubriklåt (dessa står då för orginalet):
Somebody that I used to know- Gotye

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0