Dansa, pausa

Hej Sverige. Magiska vårsolsdagar, ett kramkalas som aldrig tar slut, välkända ansikten var man än går, kaffe i mängder, hipsterhäng i parkerna och på taken, hej hej hej och hejdå får vänta. Kaos och uppochner men mest bara le åt hela världen, och har det alltid varit så fint? Mataffärer gör mig exalterad nu och pannkaksfrukost på soliga verandor kommer alltid att vara mysigt. Låt det aldrig ta slut, polisen kan inte ta oss.
-
Valborg ägde också, men inte fan fotade jag. Ska försöka sno åt mig andras bilder så fort det kommer upp, den ovan är Siris. Snygga människor och sånt, va.
-
Och det var så sant, blev utmanad på en fräsig blogg-fråge-hittepå-lek. Det ska jag ta itu med snart. Känner mig speciell osvosv.
-
Rubriklåt:
Dansa, pausa- Panetoz

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0