Det var inte världens grej men de sakerna du sa till mig var ganska långt ifrån okej, Nu hoppas jag att du ångrar dig så, Hör av dig när du typ vill säga förlåt

Söndag igen. Galen helg utan dess like, upp och ner och bak och fram och gud vad kul man kan ha då. White girls in the club sa de hånfullt på tv:n och vi skrattade ironiskt. Dansa, dansa, musik som dunkar högre än huvudet och skratt och tårar tycks alltid blandas till man inte vet vad som är vad längre. Älska/hata, taxi genom gatlyktsljusa nätter och höga klackar som skrapar mot regnvåt asfalt. Det var inte hela världen. Idylliska familjemåltider och visst känns det hela ganska overkligt egentligen. Elefantminne och tomma ord. Fina kläder och nya namn som glöms bort i samma stund handen är skakad, för lite sömn och ändå, vi kör alltid igen. Det är ju så jävla kul! Men jag glömmer aldrig vad du sa till mig.

-
Förresten, fick en fråga för tusen år sedan här som jag nästan glömde bort. Någon undrade hur jag gör med skolgång när jag kommer hem till hösten igen, och jag hoppar helt enkelt in i samma klass jag lämnade. Inget går förlorat, helt enkelt. Paus i systemet, ba.
-
Rubriklåt:
Det var inte hela världen- Ludwig Bell

Leave a comment
By: frida

åh vad snygg du är Emma!

2012-05-13 @ 12:30:40
URL: http://rundbladjonsson.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0