Here comes the sun, little darling

Bara för att någon anonym ängel tipsade om ett betydligt lättare redigeringsprogram än photoshop, så var jag ju tvungen att prova alla fräsiga effekter. Det var kul och sånt.
Och alla som misstänker att jag är oproduktiv i skolan bara för att jag är rätt lärarlös, har fel. Lär mig mer än nånsin! Roliga saker. Idag lärde Hiroshi mig hur jag spelar Here comes the sun på gitarr, plus att jag tar tag i piano-läran som jag hoppade av i tidig ålder av anledning: Okänd. Tecknar också på löpande band, och försöker desperat förstå något på mina mandarin-lektioner. Går väl: sådär. Effort for trying, som man säger.
-
Blandar Beatles med Joy Division och Matt Costa, planerar ytterligare en läxfri kväll med film och mig själv som bästa sällskap. Sysslolösheten är förvisso en stressfri tillvaro, men dagarna släpar sig fram på ett annat vis än förr.
-
Rubriklåt:
Here comes the sun- Matt Costa

Leave a comment
By: ida

Anonym ängel, well thank you!

Och var så lite så!

2012-05-23 @ 12:31:59
By: You know who

Jag sa ju att du skulle satsat på fler exams darling! Då skulle du inte ha varit sysslolös och dagarna skulle ha flugit förbi:)

2012-05-23 @ 15:54:36



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0