Flyter ihop till ett enda stort psykedeliskt mönster

 
Woopwoop folks! Bilden ovan illusterar känslorna av besvikelse, ilska och sorg som bubblade upp igår efter att Mumford & Sons-biljetterna tog slut ungefär exakt samtidigt som de släpptes vilket ledde till att jag inte kommer se dem spela i Stockholm i April i alla fall. Hate life.
-
MEN vet ni? Jag är ej deppad mer för just nu sitter jag i storebrors lägenhet nere i Stockholm, med slutkörda fötter och fabulösa shoppingfynd från en dag på staden. Och imorgon, imorgon, imorgon, Krunegård och Laakso och Hets och livet självt ungefär. SÅ SINNESSJUKT TAGGAD HERREGUD SHITTANS HJÄLP BARA.
-
Rubriklåt:
Hjälp - Markus Krunegård

Leave a comment
By: ludvig

OMG SÅ HIMLA FETTTTTTT DET ÄR

Svar: JAG VET ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD NUUUUUU
somekindofpeace.blogg.se

2012-11-11 @ 00:12:03
URL: http://apelsinmord.blogg.se
By: cellis

Men åh vad tradigt(eller som min rara mor skulle ha sagt, beige). Du får hålla ögonen på blocket så ska jag hålla tummarna för de var verkligen hur fantastiskt bra som helst på P&L, åhåhå.

Svar: Jamen eller hur, sämsta nånsin... Tack kära du, det ska jag göra! Och jag tror dig, det är ju cirka livets band..
somekindofpeace.blogg.se

2012-11-11 @ 09:55:24
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0