Into the night, out of the hum of the streetlights

 
Zup friday. Känns: Bra. Sov: Lite. Åt: God frukost. Har: En timme och en kvart kvar av skolan. Sen: Helg. Känns: Igen, bra. Och snön ligger ännu tätare nu, imorse var det 7.3 minusgrader när jag cyklade till skolan under fullmånens sken. Heja julen, imorgon är det December och man får gratis pepparkakor i en julglad korridor idag. 
-
Jag har träningsvärk men det är ju den bästa värken sägs det, var tvungen att googla på fåniga tumblr-motivationsbilder igårkväll (som mest gjorde mig upprörd) för att orka träna men det var faktiskt värt det. Ska träna oftare. "Damn, I regret that work out - No one. Ever.". Hade också en föreställning igårkväll om att jag behövde dricka mer vatten än jag gör, vilket resulterade i ungefär hundraåttio nattpromenader till toan och somna väldigt sent. Note to self: Drick vatten på morgonen istället. 
-
 
Rubriklåt: 
Candles- Daughter

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0