Det är då jag önskar att jag kunde hålla käften, tysta pessimisten, bara vara din vän

 
Alltså fulaste klassen. Nej, skojar, vi är ju skitsnygga egentligen. Måste lära mig att sluta stå sådär med mina ben dock, ser ju ut som om jag är kobent. 
-
Hur som helst, onsdag och nästan-försovning och skola och hylla huvudbonaden och plugga på station och syntest och övningskörning och födelsedagar och satans trötthet och hungrig och måste plugga hela kvällen. Men ändå, fin höstsol och säkert god middag strax och faktiskt snart helg. Taggar helg SÅHÄR mycket kan ni tro. SÅHÄR. Woopawoopa. Stay positive, säger de ju. 
-
Rubriklåt (Är så djupt nedgrävd i en klassisk höst-Kentperiod att jag dör Kentdöden snart.)
Vals för Satan (din vän pessimisten) - Kent

Leave a comment
By: Raphan

Men jag ser seriöst ut som ett fucktard!

Svar: Haha nej, äru knas, du är ju skitsnygg fåntratt!
somekindofpeace.blogg.se

2012-10-03 @ 18:43:18
By: amanda

snyggaste kobenta bruden jag har sett i alla fall!
längtar till Kina-shopping med dig :)

Svar: Haha men tack Amanda, längtar också, det kommer äga! :D
somekindofpeace.blogg.se

2012-10-03 @ 19:11:14
URL: http://aal.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0