Swarm like smoke in the dawn

 
Godmorgon världen. Idag klev jag ut på bron och in i en snövit värld. Den lär väl inte stanna för evigt, snön, men just nu är den vacker. 
-
Jag har ungefär hundraåttioelva miljoner bilder och filmklipp från gårdagens fantastiska Höstmys-event som gick bättre än jag väntat mig, och jag ska försöka sortera och redigera och publicera dessa så snart som möjligt. Än så länge kan jag bara konstatera att det blev en väldigt lyckad kväll, woopawoopa.
-
Sömnbrist på en måndag men det är kanske värt det för nätterna är ju så mycket mer intressanta än dessa gråblå dagar i ett dis av apati. Ironin i att ett år bakåt var nästan precis samma som nu trots allt som hänt sen dess och hur ser det då ut om tolv månader igen, undrade hon med någon slags skräckblandad förtjusning.
-
Rubriklåt: 
Masterswarm - Andrew Bird

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0