For Emma, forever ago



Hej osv, idag måndag och med halsmandlar hundra gånger större än originalet har jag just avklarat veckans första lektion. Visar bilder från en trevligare morgon, närmare bestämt i lördags då jag vaknade tidigt och städade och sen vaknade igen och underbara människor lagade pannkaksfrukost i mitt kök. Oh lördagar.
.-
Nu kila vidare till Theory of Knowledge class, kultkult och alltså det är knappt så jag är där jag är längre men vem har sagt att man alltid ska ha full koll? Gah, jag bara måste lägga mig till med sånt där men det får ni fasen leva med för sån är jag, helt enkelt.
-
Rubriklåt (Och visst känns det som forever ago men det spelade ingen roll just då.):
For Emma - Bon Iver

Leave a comment
By: Celina

Gud vad Siri är fiiiiiiiiiiiin blir så himla avis varför ser jag ut som en tvättsvamp alla dagar i veckan för //Bitter tjej som jobbat för många timmar i en kall simhall med dryga skitungar

Svar: Visst blir man, hon ju asfin! Fast hun, du är också rätt snygg om jag får säga det själv, and hey, at least you've got a job dude! Don't worry, be happy!
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-10 @ 21:38:29
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0