Lillebror, bli aldrig som jag när du blir stor

 
Insta-bilder på ett höstigt Umeå, yesyes. Varför använda min riktiga kamera osv osv. Söndag nu och bosatte mig i sängen hela dagen med en massa serier och en för stor tshirt. Rätt skönt, kan ni tro. Har dock släpat mig upp nu (såhär lagom till middag), har rätt mycket plugg att ta itu med ikväll. Kan inte låta bli att älska såna här dagar ibland, när man bara kan vara hemma och ful utan att det gör något. 
-
Gårkvällen turned out to be mycket roligare än vad som var planerat, hamnade i nåns lägenhet och träffade en massa nytt och trevligt folk, dansade till nostalgilåtar som för alla som är födda på nittiotalet samman, blev bländad av systemkamerornas blixtar och somnade alldeles för sent i mitten av en bra film tillsammans med braiga brudar. Sa jag att jag gillade helg? Jag gillar helg. 
-
OCH NÄSTA LÖRDAG FYLLER JAG ÅR. Bara så ni vet, liksom. 
-
Rubriklåt: 
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström

Leave a comment
By: ärtan

nej lillebror, bli inte som storasyster när du blir stor

2012-09-30 @ 20:25:35
URL: http://rerebecka.blogg.se
By: Frida

Sv: Men tack så mycket! Detsamma!! :)

2012-10-01 @ 07:57:32
URL: http://frejdans.blogg.se
By: Mormor Monika

Längtar till dan före dan då du ska ha tid med oss "gamlingar".

2012-10-01 @ 14:28:30



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0