My private life is an inside joke, no one will explain it to me



Lite bilder från helgen, när jag och UCUR-brudarna hängde i spökhuset. (Den sista bilden snodde jag från Kajsas blogg). Otroligt mysigt med improviserade måltider, regnväder, hiskeliga historier, sovsäckar, loppisar och tjejsnack. 
-
Nu tisdag och solen vi skymtade som hastigast igår försvann lika snabbt igen. Dagarna är långa nu, och ändå har det knappt börjat. Allas ögonlock är redan tyngre, men alltså, man får ju tagga helg och sånt. Eller äta en massa onyttigheter och se på film med fina människor.
Såna här vardagar spenderar jag mest med att städa och laga mat och, för fasen, jag "fixar och donar". Det ni. Det trodde ni inte, va. Men det är rätt trevligt, när ingen säger åt mig att göra det. 
-
Rubriklåt: 
Shell games - Bright Eyes
 
 
 

Leave a comment
By: Mormor Monika

Lite bakom är jag ju, men vad betyder UCUR? Läste min dagbok från 17-årsdagen där jag bl.a. skrev att jag "slapp diska idag". Det var hårda tider när det begav sig, men sena nätter och sena morgnar även för mig. Någon stekte ett ägg till mig kl. 03.00 på morgonen.
Kram!

2012-09-08 @ 15:57:26



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0