En liten sammanfattning


Hejhopp, nu är jag åter hemma på svensk mark. Som jag nämnde tidigare glömde jag ju helt bort det där med kameran när minneskortet lämnades hemma, så jag valde ut lite ströbilder som tagits. Att åka färja var ju något ganska nytt för mig så det var spännande timmar till havs med fabulös utsikt. 


Vi roade oss bäst vi kunde med pennor i handen. Min vän Mimmi ritar, som ni ser, fantastiskt bra. 



Marlene läste högt ur sin tyskabok för oss på Jörgens begäran. Det var mysigt fast vi nästan inte förstod nånting alls. 



Och jag skuttade mest runt på taket i bästaste julklappsskorna. 



När det blev hemfärdsdags igen hade vi hunnit bli bundisar med finnarna och alla lärare ville naturligtvis föreviga det sorgliga avskedet. Vi ser glada ut men egentligen ville vi nog inte hem riktigt än. I September får vi dock återbesök, det blir säkert kult!


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0