"They will wait for you"

 Igår såg jag ut ungefär sådär och nu håller jag mest tummarna för att Stockholm ska ge mig ett par nya roliga kjolar att dansa runt i för det är kanske det bästa plagget som finns. 
-
Hej mänskligheten! Idag är det tisdag och för tillfället sitter jag faktiskt på jobbet och lyssnar på de mest förvånansvärda konversationer (ni anar inte vad högstadiepojkar kan ha för knasiga samtalsämnen ibland) och försöker på samma gång få undan lite av mitt egna skolarbete. Ikväll ska jag roa mig med att packa väskan full med vårkläder, för imorgonbitti hoppar jag ju på flyget mot södrare breddgrader. Herregud, ni anar inte hur taggad jag är på detta, har ju väntat ända sen julafton nu! 
 -
-
Så här bra, alltså, SÅHÄR bra är dom ju faktiskt. 
 
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0