Brighton Pride 2013

Jag hade nästan glömt hur mycket Londonbilder jag har kvar att visa er! Här följer alltså tredje dagen av våra äventyr: 



Vi vaknade till strålande solsken och åt en stärkande take-away-brunch på Starbucks. 



Sedan hoppade vi på tåget... 



... Till Brighton! 



Där möttes vi av fabulöst väder och en mysig matmarknad i en park fullproppad med hipsters. 



På vår promenad från tågstationen till stranden passerade vi ohyggligt många bra klädställen med billigt second-hand. Dock hade vi precis fått betala en otrevlig extrakostnad för tågresan så min budget skakades om helt. 



Nere vid strandpromenaden var det Pride-pyntat och färglatt överallt! 



Vi träffade massvis med glada och trevliga typer



och här klämde vi oss ner efter ett tag för att käka lite. 



Pride-godis! 






Det blåste något kopiöst nere vid vattnet men fint var det! 






När solen började gå ner köpte vi supergod veggomat och satte oss på stranden för att äta middag. Och när mörkret rullade in la jag undan kameran och firade Pride med resten av Brighton så som det sig bör tills vi snubblade på tåget tillbaka till London mitt i natten. En helt fabulös dag! 

 
 
Och alldeles nyss fick jag ett megakuligt samtal så just nu skuttar jag runt på små rosa moln och flinar. 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0