Party American-style

Igårkväll var det äntligen fredag och för att fira att vi överlevt den första riktiga skolveckan för året så styrde Henke ihop ett party med amerikanskt tema! Vi hade cirka megakul och för en gångs skull tog jag med kameran: 



Naturligtvis hade vi införskaffat oss röda och blå plastmuggar precis som på film.



Henke var väldigt sassy bakom brillorna.

 
På väggen fanns det festregler att ta hänsyn till
 


Jag hade, förutom ett blå/rött tema på kläderna, pimpat min jeansväst med den amerikanska flaggan!



Ellen hade pyntat sig själv med en tatuering och Tora var nog bäst utklädd av alla med peruk och en hemmagjord klänning som hon pysslat med hela veckan. Så himla fabulöst! 



Ska det va så ska det va, tyckte vi och langade in fryspizzor i ugnen hela natten lång. Bästa nattmaten<34



Daniella hade hittat en amerikansk strumpdocka som hon satt på handen. Det var så himla kul att så många gick in för temat! 



Det blev senare och fler folk började droppa in för att umgås och dansa, som till exempel Amanda och Victor. 



När jag vaknade imorse hade jag en hel del bilder på minneskortet som jag inte själv fotat, och här tror jag att Félice och Sara tagit den litegrann.

 


Vi hittade en peruk i Henkes garderob och jag blev brunhårig igen för en stund, knäppt!



Mimmi hade med sig en högst obehaglig mask som gudarna vet vart hon hittat. Den var ful men kul. 



Megapepp!


Tove hade pyntat naglarna med tema-mönster och Karin som precis kommit hem från Amsterdam passade på att demonstrera sin nya tatuering. Superbra!!

 
Innan kvällen var till ända hade jag återfått min rätta hårfärg, skrattat och dansat till benen nästan trillade av. Himlarns rolig kväll alltså! 
-

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0