Sånt som är bra

Måndag, träningsvärk och kalla händer. Gör listor i huvudet på sånt som är bra och sånt som jag längtar till.


Till exempel på lördag när vi ska dansa och skrika på Scharinska till Kristian Anttila. Ni vet, vi väntar på ingenting och sånt där som han har slagit fast hundra gånger i mina högtalare. Det kommer bli dödsfett. 

 
Eller, ännu bättre, på torsdag nästa vecka, när jag och Kakan ska köa i tusen minusgrader för att få stå längst fram och sjunga halsen av oss när Håkan äntligenäntligen kommer till stan. Sa jag förresten att jag lyckades charma till mig en snygg poster på honom från Folkets hus för endast 10 riksdaler? Det gjorde jag i alla fall, så nu stirrar både han och Krunegård på mig med svartvita blickar från en vit vägg när jag somnar. Tryggt och lite obehagligt på samma gång. (bilderna är förresten från gamla konserter jag snubblat runt på) 
-
Ha en fin måndag och så va, hörrni. (och kom och drick te med mig om kvällarna för att hålla vintersorgen på avstånd)

Leave a comment
By: alicia

Älskar Kristian, så nedrans irriterande att det i princip är omöjligt att se honom i Stockholm...:)

Svar: Han är bäst! Hörde dock att han vände plattor på Ace i Sthlm i helgen, fast du kanske missade:)
somekindofpeace.blogg.se

2013-12-09 @ 13:37:40
URL: http://flugsvampar.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0