Du springer aldrig ifatt när jag väl är där


 
 
Jag har faktiskt tagit, åtminstone ett par, bilder under helgen som jag ska försöka blogga med ikväll. Hur som helst, de senaste dagarna har gått helt och fullt i UCUR:s tecken, med torsdagens Nolia-mässa tätt följt av en tripp till Skåne ihop med Karin för inspohelg. Fantastiskt fina dagar med nya, intressanta människor, inspirerande föreläsningar, tusen olika dialekter och sena nätter. Blev fruktansvärt taggad på livet och framtiden och alla möjligheter där ute, vill göra cirka allt och lite till, helst idag. 
-
Förövrigt har jag blivit utmanad att äta vegan-kost denna vecka, får väl se hur detta går med tanke på min vardagliga överkonsumtion av ost och choklad... Kan bli kult. 
-
Rubriklåt: 
Som jag hade dig förut - Melissa Horn/Lars Winnerbäck
 

Leave a comment
By: LN

vad duktiga ni är!! :D

Svar: Tack Ellen! :D
somekindofpeace.blogg.se

2013-02-20 @ 15:46:23



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0