Twist and shout my way out

 Hej alla måndagsbarn, jag hittade en kulig lista för att sammanfatta förra veckan litte: 

-

Veckans humör: Allt från botten till toppen, faktiskt.
Veckans vill ha: Sommar, ledighet och en ny mascara. 
Veckans klädsel: Väldigt blandad, mycket högmidjade jeans och instoppade skjortor.

Veckans frisyr: Utsläppt nästan hela tiden, sådär halvlockigt och bara hängande.
Veckans händelser: Världsmysigt veganpizza-firande hos Karin med en massa fina vänner, skvaller och matkoma. Ett bra UCUR-möte som slutade med Maskinen-dans och skratt. En välbehövd och trevlig kväll hos Karin (igen) i torsdags med mat, mys, mer mat, hemligheter, skratt och tårar. En solskenshelg med festligheter, god mat (alltså maten är ett återkommande och väldans viktigt objekt i mitt liv tydligen), sömnlösa men fina nätter, långa sovmornar, Melodifestivalen och varm choklad. 
Veckans saknad: Min bästaste Kina-familj och min hårboll till katt.
Veckans festligaste: Typ ändå Mello-kvällen, av rent nostalgiska och trevliga skäl. Plus fredagskväll för så mycket fint folk överallt. 

Veckans måltid: Veganpizza i mängder plus fruktsallad, glass och kaffe! 

Veckans borde: Engagerat mig lite mer på vissa lektioner och typ tagit lite viktiga beslut som skjutits upp. 
Veckans godis: Har blivit mycket bättre på att inte trycka i mig godis, men det falerar kanske lite när man trycker i sig en halv kladdkaka istället. 

Veckans sämsta: Tidiga mornar och snöstormar. 

-

 
Rubriklåt: 
You make my dreams - Hall & Oates

Leave a comment
By: Mormor Monika

Är du en kattmänniska? Jag är det och även Nils Uddenberg som skrivit en helt underbar bok som heter "Gubbe och Katt". Låna, njut och du känner hur svansen växer ut.
Kram!

Svar: Åh, det ska jag absolut kolla upp! Kram
somekindofpeace.blogg.se

2013-02-05 @ 09:01:31



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0