Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå, jag vill hinna säga allting innan jag ska gå

 
 
Detaljer, detaljer. Jag börjar tycka om mitt rum och mer och mer. Det må vara mindre till ytan än de rum jag tidigare bott i, men det är mysigt och ombonat och ganska mycket jag. För första gången känner jag att jag på något vis lyckats med att återspegla mig själv i väggarna som omger mig, utan att det blir alldeles för kaosartat och obegripligt. Nog för att jag är ganska kaosartad och obehgriplig också ibland, om jag ska vara insiktsfull. Och självinsikt är ju bra, har jag hört dem säga. 
-
Dagen i övrigt har bestått av sol, lektioner som passerade obemärkt förbi, Stations-fika med en viktig vän och en salig blandning av Mando Diao och Veronica Maggio i hörlurarna. 
-
Rubriklåt: 
Snälla bli min - Veronica Maggio

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma!
Veronica Maggio gillar även jag liksom Linnea Henriksson, men KENT, nej de söver mig. Mossig mormor eller? Människan vill skapa ordning i kaos. Har du koll på kaosteorin? Googla annars!
Kram!

Svar: Haha, det är väl ett steg på vägen antar jag, fast Kent är ju egentligen bäst i alla lägen.
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-24 @ 15:40:32



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0