Här kommer lyckan för hundar som oss

 
Stal, som den tjuv jag är, en bild från Félice instagram. Mest för att den är så mysig och symboliserar många av mina lovmornar väldigt bra. Och dessutom för att jag känner mig fett mysig och framför allt GLAD just nu! (Och sen lite för att den där tröjan äger och jag önskar att det vore min).
 
Hur som helst, mest är jag är glad för att 1. Jag fick ett telefonsamtal idag som talade om att imorgon blir jag en arbetande kvinna! Jobb = Cash = En bättre framtid. Typ. Och 2. Jag lagade livets goaste veggomiddag, som såg ut lite såhär enligt min instagram (HÄR hittar ni receptet på ett ungefär) : 
 
Och 3. För att min förkylning äntligen är borta och jag orkade träna ikväll för första gången på lite för länge. 
 
Hallelujah! Det är lite läskigt när saker går som på räls, det känns som att det när som helst kan spåra ur. MEN så länge det glider på så tänker jag carpa life. 
-
Rubriklåt: 
Här kommer lyckan för hundar som oss - Håkan Hellström

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0