Måste tänka framåt, måste tänka stort

 
Hah, bläddrade långt, långt bak i arkivet. Sådär såg jag ut för två år sedan, iförd någon annans kavaj i en källare jag nog aldrig kommer att besöka igen. För två år sedan, när jag fortfarande gick på högstadiet och hade ett helt annat liv än nu. För två år sedan, då livet knappt ens börjat på riktigt och jag fortfarande bara kunde drömma om var jag skulle stå idag. Inte trodde jag heller att jag idag skulle ha ett extrajobb i samma korridorer där jag då släpade runt mina trötta fötter dag ut och dag in. MEN så är fallet, och idag hade jag första dagen på jobbet. Känns: FETT BRA. Njuter av gratis O'boy, kära återseenden och (även om det tar emot att erkänna) lärarrum och vuxenpoäng. Pengar rullar in som de ska nu, kompis, det går bra nu. 
-
Rubriklåt: 
Svarta linjer - Kent

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0