"Dom måste lära sig gå", det är vad folk säger när det är vi två

 
-
Idag är det tisdag och jag har vårkjol på mig för det är sol ute. Igår var jag ledig så jag gick på promenad med en vän, skrev en uppsats och åkte på en väldigt mysig våffelkväll med en hel bunt vänner för att fira Våffeldagen. Vi gjorde våffelberg och dukade på golvet för att rymmas, lekte med vine-appen (för alla er som har Vine så heter jag emmabjornwall där) och åt tills vi nästan sprack. Mysigt nanting!
-
Rubriklåt: 
Uppsnärjd i det blå - Håkan Hellström
 
 

Leave a comment
By: Mamma Mu

Varför tog jag inte med våffeljärnet för?? Så gott och mysigt...vilken vårkjol förresten?

Svar: Ja, det kan man fråga sig! En som är röd och vit minsann.
somekindofpeace.blogg.se

2013-03-26 @ 13:36:12
URL: http://livetiningbo.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0