Jag behöver mer fastän du förstör mig helt, du är knark

 
Såhär fint hade jag det i lördags när jag sushi-dejtade Karin på hennes säng och pratade om allt och inget. Mat, prat, musik och bäst sällskap.
-
I övrigt har jag haft en fantastiskt bra helg med fredagsdans, finkultur på Littfesten med intressanta föreläsningar och intervjuer, lördagsmys och skypeprat. Är dessutom ledig massa i veckan så måndagen har inte dödat mig än. Förövrigt fick jag en trevlig kommentar här på bloggy (älska när det händer) med lite frågor om mitt China-life, så tänkte göra ett inlägg om det längre fram i veckan. Om någon annan har frågor, ställ dem ba! Don't be shy, liksom. 
-
Rubriklåt (Fetfetfet låt, tack för tipset dollface!):
Du är knark - Anton Kristiansson

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0