So long ago since I felt shivers down my spine

 


 
Torsdag, säger de, och jag har redan varit här en vecka. Var tar tiden vägen? Idag har jag i alla fall hunnit med att vakna upp bredvid bästaste Johanna, fått ordentlig sovmorgon följt av en otroligt god lunch på Ganesha, en indisk restaurang med livets godaste käk. Efter det tog jag och mor en promenad i Moonlake park, och jag njöt av tjugofyra graders barbent värme och strålande sol. Fick även på känna på livet som blondin när ett par kinesiska tjejer ivrigt ville fotas med mig. Alltså pga mitt skandinaviska utseende och inget annat. Ja. 
-
Hur som helst, nu degar jag på sängen med Mando diao i högtalarna och taggar helgen med allt den har i beredskap. Livet är: Fett bra.
-
Rubriklåt: 
High heels - Mando Diao

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0