Helggöra och svenneliv

Söndag och brutal frånvaro från bloggen. Bortförklarar vagt med vackert väder och roligheter runt varje hörn. Sedan sist har jag i alla fall hunnit med allt möjligt trevligt och somrigt, och roat mig bäst jag kunnat på äkta sommarvis.


Till exempel har vi badat i älven...



(fruktansvärt konstig bild på oss allihop faktiskt, men ville mest demonstrera all god mat) 


...Och haft grillmiddagar. Dessa bilder är allihop från förra helgen då vi kombinerade grillandet med schagerafton. Har aldrig känt mig mer Svensson än när vi satt typ tolv pers inklämda i skinnsoffan och hejade hysteriskt på Robin Stjernberg med popcornen i högsta hugg. Trots brutal förlust för Sverige blev det ändå en väldigt bra kväll! 
 

Leave a comment
By: emma

Nämen, klickade in på din blogg pga synasfönstret på blogg.se. Elin är min kusin! Kul att seee :)

Svar: Haha, vad kul!
somekindofpeace.blogg.se

2013-06-06 @ 10:48:58
URL: http://emsigos.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0