Cold as snow

Hemkommen från Stockholm igen, efter en fabulös helg att minnas! Tog mest bilder med engångskameran, så ett mer ordentligt Stockholmsinlägg får vänta lite på sig. Under tiden tänkte jag passa på att visa er min nya, underbara vinterkappa som jag köpte för ett par veckor sedan: 


HATAR att frysa (vilket man gör cirka jämt här i Norrland) och tänker för en gångs skull ha en riktigt varm vinterjacka. 


 
 
Anyhow, dessa bilder är för övrigt med och tävlar i en kulig tävling som Stylight.se anordnat ( mycket rolig hemsida om man vill ha/dela med sig av klädinspo!), och om ni vill får ni hemskt gärna klicka HÄR för att rösta på mig genom att "hjärta" min look med temat/hashtagen Vinter. Med tanke på konkurrensen som råder är alla era hjärtan mer än nödvändiga och ytterst välkomna, höhö.
 
Priset är i alla fall (om man vinner alltihopa) att få åka till Berlin Fashion Week i januari, vilket vore megasuperduperkul pga dödsbra stad+ dödsbra event. Och om ni vill kan ni ju också tävla, vetja! 
-
Jacka - Monki, Blus - Monki, Jeans - BikBok, Skor, Dr. Martens, Mössa - Primark

Leave a comment
By: Hej

http://www.tradera.com/item/301742/196658087/svart-retro-klanning-pop-boutique-krage-50-60-tal-

Svar: Haha åh, jag som precis köpt exakt en såndär!! Tack ändå<34
somekindofpeace.blogg.se

2013-11-25 @ 20:55:47



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0