Material love

För en vecka sen fyllde jag ju som kanske bekant 18 fabulösa jordsnurr. Detta resulterade, förutom i ett myndighetsskap, krogtillgång och nattpass på jobbet, också i en del materiella prylar från diverse fina släktingar och personer. Till exempel så fick jag: 



Två par av dessa hörlurar, megabäst ljud och design. 



Håkan-boken fick jag av min favoritpojke, så jag kan ha mina bästa killar i samma bok liksom! På bokfronten fick jag även Nina Björks "Lyckliga i alla sina dagar", som jag velat läsa jättelänge! Kan rekommendera den till cirka hela mänskligheten. 



Av päronen kammade jag hem den senaste Ipaden, så jag slipper släpa med mig laptopen så fort jag ska resa nånstans. Asskönt ju.

 
Och min Iphone har fått ny utsmyckning nu, coolaste kattögonskalet från T-shirt Store! Plus ett halsband gjort av återvunnet gummi från bildäck om jag inte minns helt fel. Man kan aldrig ha för många assocearer ju.
-
Fick såklart annat bra också men de här prylarna gjorde sig bäst på bild. Tackar och bockar för alla fina paket i alla fall, ni är bäst<34 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0