Fredagsmys

I fredags blev det äntligen helg, och med familjen på andra äventyr så bestämde jag och Henke oss för att ta över mi casa över helgen. 



Jag tände cirka tusen stearinljus för att det är typ det bästa med hösten. 



Sen stekte vi tzeyspett



och skar upp megagott bröd. 



Alltså finaste dejten ju <34



Till tzeyspetten gjorde vi filodeg-knyten med stekt svamp, lök, grädde och sånt gott i, plus massa sallad såklart. Dödsgott!!!





Så himla obekväm framför kameran ibland, men jag var iallafall också där! 

 
Ungefär såhär slutar det alltid när vi ska ta bilder ihop, fokuset strular och vi ser antingen dödsallvarliga eller utvecklingsstörda ut på alla bilder, haha. Men hur som helst har jag haft en fin helg med jobb och mys som tog slut alldeles för fort! Och vet ni? Om prick en vecka fyller jag arton. Bäst.
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0