Glasögonormar och fransk manikyr

 


Idag är det måndag och det tycks som att det inte är så himla livat här på bloggen längre. Förlåt för det. Hur som haver, sedan sist har jag till exempel hunnit skaffa mig glasögon (det visade sig att synen inte var helt felfri trots allt), nymålade naglar...



Och en ny hårfärg, hösten till ära! 



Dessutom tycker jag att ni borde få se min fashionabla väska jag snubblade över på Topshop i London och inte kunde låta bli alls. Min dator ryms precis och den matchar mina Docs perfekt. 





Skorna har jag ju inte heller hunnit visa tror jag! De är från DNA och funkar i alla lägen. Är ju som så himlarns kort av mig att jag föredrar lite sula på skorna. 

 
Och såhär såg jag ut idag, om det inte framgick liksom. Jag har typ ett enda par jeans som jag gillar och de tycks alltid vara i tvätten, så jag håller mig till midjehöga kjolar för det mesta. Det är ändå mitt bästa plagg.
-
Kjol - H&M // Topp - Primark // Skor - DNA // Glasögon - Ralph Lauren // Väska - Topshop  

Leave a comment
By: LN

snyyyyyyyygg

Svar: Taaaakkk
somekindofpeace.blogg.se

2013-09-24 @ 11:39:54



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0