50-årskalas



I lördags slogs det på stort här hemma när hela släkten var inbjuden för att fira pappa. Vi var 22 personer allt som allt och det var väldigt trevligt. Här får ni en massa glada bilder med för högt iSO. 



Mamma hade dukat fint långbord i vardagsrummet så alla skulle få plats. 



Orkade bara mingelfota under fördrinken, därav champangen på varenda bild. Men det är en tjusig dryck. 









Pappa var fett taggad på att öppna paketet såklart



Skulle jag också vara om jag fick ett sånt här paket?! Det var en racercykel, för er som undrar!



Storebror fick såklart syn på kameran när jag försökte fota ögonblicksbilder. Fick lite Great Gatsby-feeling av denna bild (förutom smartphonen som sticker upp därbak då, förstås...)



Mor i sin fabulösa, uppsydda klänning från Kina, och min lillkusin Frida



Ett försök till naturliga leenden av mor och hennes bror



Amanda (alltså min brors flickvän) var som vanligt very pretty, blir alltid sugen på att flytta till Sthlm när vi ses så vi skulle kunna hänga oftare! 



Hysteriskt många födelsedagskort som skriker grattis i tusen olika typsnitt


Jag själv hamnade bara på en mobilt förevigad spegelbild, men unnade mig att bära en klänning som nästan alltid känns för fin i den här stan. Äre fezt så äre, liksom. 

Leave a comment
By: amanda

Så himla fina bilder :) :) :)
Du är så välkommen hit!

2014-01-14 @ 14:35:37
URL: http://aal.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0