Juni 2013


I Juni försvann sommarvärmen i ett nafs, lagom till att sommarlovet äntligen skulle börja. Mitt sista, och allt! Jag flyttade tillbaka hem med familjen i mitt gamla rum och hade bollig frisyr.



Mina känslor flög omkring på rosa moln och det här är nog en av mina absoluta favoritbilder från det gångna året. Saknar gamla Verket, det var ändå ett fabulöst ställe (särskilt när man var för ung för att komma in nån annanstans men för gammal för att vilja låta bli) 



Officiell skolavslutning i ösregn (tur att man inte tog studenten) och i en stund av "hjälp jag har inga riktiga sommarplaner än" bestämde jag och Mimmi oss för att boka en resa till London. Mycket bra beslut, skulle det visa sig senare. 


Vädret var verkligen så himla kasst, minns hur besviken jag var! Hade det ändå rätt mysigt i stugan, träffade grodor i vattenpölarna och grät ikapp till Skins. 


Fotade kanske på något hustak en kväll och bokade biljetter till Bråvalla när vi fick besked om att Peace & Love skulle ställas in. Juni var som ett mellanting, ett antiklimax när ingenting riktigt hände, förväntningar rasade och allt stod still. 
-
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0